Saturday, August 22, 2009

Pengalaman Baru...

Tetiba rasa macam nak air carrot susu...
(Beres...Ditunaikan)..
Tetiba nak Buah kiwi
(Beres....Ditunaikan)..
Tetiba nak Buah strawberi..
(Beres ditunaikan)...
Tetiba nak Madu siap sarang...
(beres ditunaikan)...

Diatas adalah pengalaman masa mengikut kehendak org umah..=)...
Al Maklum la..mengidam tu..mengidam ni..=)
Kita sebagai insan yang prihatin atas keinginan org tersayang ni...
Pasti akan berusaha skuat mungkin utk tunai kan...

Setakat ni yang agak susah nak cari cuma 2 je...'Iaitu buah delima..'
tapi Alhamdulillah dah dapat ditunaikan.
Cuma satu je xjumpa2 lagi..
Iaitu Kacang rebus kuda..(yg warna kuning tu..
InsyaAllah nanti abg cuba cari k..=)


**Papepun,TQ la kt buah hati sbb walaupun tengah pregnant..=)..
But still faham n kasi abg g bertugas 5 hari kt final camp...
Love u So much..=)

10 comments:

sname said...

hehe:)

Anonymous said...

aku duk pikir.. macam mana kacang rebus kuda tu.. kalau kacang kuda rebus aku tau la.. kacang merebus kuda.. terer gak kacang tu bleh rebus kuda.. KEHKEHKEH!

FoO dA fIrSt#1 said...

senang-senang panggil ja kacang kuda...

Apize said...

terbaik~

Lennyek said...

kalo nk buah delima lg..kat kolej delima ni ade buahnye..tak tipu..

tapi kalo nak kacang kuda tu..kat RnR ade..slalu jmpa banyak..

slamat mencuba..

hijau bumi Tuhan... said...

rase2nye makcik aku ada jual kacang kuda ni...dulu slalu bg umah aku...tp skrg x pasti dia jual lg ke x...dh dpt ke...kalo x dpt lg, aku try tnye mkcik aku...


salam perjalanan...

hisyamchemat said...

Layan jangan tak layan.

teamtact said...

Assalammualaikum....

Dah jumpe belum boy.... kalau belum kite beli yang mentah pastu kita rebus je... kalau tak pun aku rasa2 la kat RnR dengkil ade la.... kalau nak aku rogerkan bagi tau la....

kak ija said...

Bagusnya..shawn...untung buat suami nie..
Boy..
Cari jangan x cari..supaya x meleleh air liur baby nanti..

Teringat mengandung anak pertama
teringin nak makan tosei jam 3 pagi..abg pun pi belikan..seronoknya masa mengandung apa nak dapat je...

aboy said...

Hahaha...Tq la sume..
Atas dorongan misi mencari kacang kuda..=)..

Perjalanan..
Xdapat lagi kacang nye..=)..
Kalau ada nanti roger je k..
leh aku redah cari..=)..
stakat ni sampai pasar malam melaka pun dah gi cari xde..=)...

InsyaAllah,papepun pun,aku aku tunaikan permintaan mem besar ni..=)