Thursday, September 11, 2008

Alhamdulillah...

***KAMI DARI PERSATUAN PEMBIMBING REKREASI LUAR..MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR BATIN***=)...MEmang sempoi




Syukur Alhamdulillah...Skali lagi..dengan izin dariNya...Berjaya juga kita berjumpa sekali lagi di majlis Berbuka Puasa (PERLU)yang boleh kata meriah dengan kehadiran Penasihat,Alumni dan ahli Persatuan...Memang betul2 mengembalikan Nostalgia lama ketika sesama tengah blajar dulu..=)...Thats why la memang bagus di adakan Activity Macam semalam tu..En din pun ada sebut semalam..kekalkan activity or perhubungan begini...Hidupkan kembali suasana macam kita dulu(dari en din)..
memang betul pun...kalau dulu...memang relationship antara Lecturer n student memang "kamceng"..tapi,bila time kelas..kita buat cara kat kelas la kan...memang profesional n plus3 enjoy la...suasana memang best time kat Fac dulu...hehehe..=)

Untuk kembalikan suasana macam dulu tu...Memang kena buat activity macam semalam la...selalu berjumpa pun adalah salah satu resepi kejayaan sesebuah persatuan tu...So,cadangan saya,Keep it up k Bro n Sis..=)

WE LOVE PERLU...

23 comments:

wegreentheearth said...

memang best... memang sempoi...
sampai jth2 dari kerusi tu...
heheee

cicak kering said...

wow...mesti sdap kn makanan kt situ..huhu..

myWAY said...

betul bro...

dulu keakraban sesama student fsr kan len dari skg..dulu bro pun 114, we all 111 tp kamcing jerrr..busuk2 pun last2 duk 1 rumah, makan 1 meja, mcm2 lahh...ada yang kuat merajuklaaa, mcm2 laa...walau aku fac len tp akrab ttp dgn team fsr gak..dah knal lama...hehehe3..

aboy said...

wegreentheearth:hehe...xcited sangat memekik..tu yang sampai tergolek tu..haha..

cicak kering:xtau nak cakap camne la sedapnye...apa yang leh aku cakap..Makan sehingga menjilat ibu jari kaki kawan sebelah la..hehehe

myway:
Memang pun..kita lain coz pun serumah gak..hahaha...ok jer kan..walaupun ade perang2 dingin gak masa kat banglo 7..bab management tapi bersepah tu...hahaha..tapi bukan aboy la cakap kan.teringat gak kenangan..=)..

MuScLEgAiN said...

alamak bro akhirnya berjaya wa komen lu beb .... setelah aku bace urm.... wa bace lu nie mcm maner orgnye..... apepun lu mmg caya..... aku suka cara ko .... baik beb.... apeun thank utk final camp.... kenyir.... dtg la uitm ... leh g minum..... aku pun ader dngar kisah lu blaja camner diorang buat aktiviti..... dengan majlis makan2 laaa aidilfitri laaaaaa... tapi time aku masuk dah takder ... yang ader criter jer laaa... ape pun kehadiran aku kat uitm nie pun nak blaja .... doakan aku sedara.... aper pun aku banyak tau pasal criter lu masa blaja dulu masa 114... ehm.... ok laaaa bro... lu pun dah banyak komitmen skarang ... ape yang penting adalah hidup nie berjalan ngan lancar n takder musuk.... aku doakan ko berjaya dunia akhirat... ader rezeki sambung lagi... kalau takder duit.... DOA USAHA ISTOQAMAH TAWAKAL... lu cemerlang beb... ok laaaa aku nak tido... best gle criter indon... skarang dah alumni bukan uitm perlu pun yer gak....

FoO dA fIrSt#1 said...

ehem-ehem, boy, 21 aribulan ni agak agak hang ada projek dak?

hijau bumi Tuhan... said...

bestnye...
sori, xdpt join la...
kerja, kerja, kerja...haha


salam perjalanan...

aboy said...

ermmm...21hb...await bro??apa projek??

FoO dA fIrSt#1 said...

eceh ceh, wat-wat tanya plak.....

tak pa lah, hard luck...

kalau tengok blog abey, mengikut ramalan vote tu, macam betul jerk....

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

wei..apa cita manU..?
xkan ader bbatov pn kalah..

hijau bumi Tuhan... said...

hahaha...
MU kalah...


salam perjalanan...

aboy said...

wei....lari dari topic wei...hahaha

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

hahahaaa.
jnji ManU kalah..
lwn liverpool pn leh kalah ke..
liverpool team cap ayam tau tak..
apa cita??
lain r kalah lwn chelsea ke..
baru puas ati..

FoO dA fIrSt#1 said...

PUNDEK JOHN, SELAMBE KATA LIVERPOOL CAP AYAM, TAK PA, ORANG SOMBONG ADA BALASAN......

MCAM MAN U...

hijau bumi Tuhan... said...

weh john, ko ni sokong team mane hah...chlsea ke MU...dulu bukan main lg support MU, skrg ni kutuk plak...jgn lepas ni ko sokong arsenal plak, sudah la...


salam perjalanan...

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

aku dah 5tahun sokong chelsea..ape brg sokong mu,liverpool,ngn arsenal..
xde feel..ptutnye sokong team yg baru start nk naik..ini x..sokong team kuat je..sori yasIr..cap ayam pn menang gak lwn MAnU..

aboy said...

hahaha...kuang ajar tul john ni...
xpe2...dah brape tahun x pegang cup??hehehe..chelsea tu sebab dah kaya je john..silap2,lepas ni sokong manchester pulak..tapi manchester city la..hehe

**yasir..ape nye 21hb??

Lan::tunggu kebangkitan berbatov..haha

FoO dA fIrSt#1 said...

la... tak paham lagi rupanya boy ni....

dulu dok bagi kat aku masa dok layan friendster dulu. nak nak pulak bila Liverpool kalah. 10 hb la, 20 hb la. skrg aku bg balik kat hang 21hb

liverpool 2-man u 1...

hahahahaaaa...

aboy said...

hahahahahahaha...aku paham...aku paham...xpa2...dah 4 tahun x merasa kan...kasi la sekali..hehehe

Stoner said...

apedaaa~

ckp bnyk xguna

kita tunggu~

sblm ni da bnyk cup ManU menang

xbising pown

apela fan arsengal, chelsial n liverfool

bnyk suara jek...kalah gak last2

huhuhu

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

aku sbg faan ARSENAL bhg johor barat daya melaungkan amaran kpd penyokong CHELSEA, terutamanya JOHN SOGHOMBAN... ekau jgn nak belagak sgt, ekau tak jumpo team2 handal lg mcm ARSENAL THE GREAT. Jgn menangih tak belgo yo john yang jenduuullllll......cumel ko punyo taik lalat..jgn taik lalat tu adebayor buek lipek bola udah le..huhuhu.

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

disebabkan aku x dgr fan mu n liv bising ok la. tak la panas sgt. tp fan chelsial tu dh melampau sgt. sori yo boy..org kg eden.sajo gughau2 bulan poso ni.

Mohd Hazriq Abu Zarin said...

guar lex jer..ustat plak yg emo..