Monday, September 15, 2008

Alhamdulillah..Rezeki Ramadhan!!!



Alhadulillah la rezeki di bulan yang mulia ni...Jemputan berbuka dimana2..sampai nak berbuka kat umah pun xdan..bermula ngan jemputan dari Buah hati,seterus nya ngan abng malin sekeluarga...rakan2 department,



Pastu jemputan dari PruBSN pulak...siap bagi cenderahati MP3 lak tu..hehehe..rezeki2..



Xketinggalan jugak ngan persatuan2 yang tercinta..Walau macamanea pun sibuk..saya tetap hadirkan diri jugak kalau xde aral melintang kan..

Memang seronok la suasana berpuasa tahun ni kan...tambah lak ngan dah berkerjaya kan..time ni la kena kerja lebih skit..raya nanti nak memberi lak kan..=)...dari dulu asyik menerima je...ni dah sampai seru kena beri lak..=)...
ALL THE BEST..
Pada semua yang menyediakan juadah untuk berbuka puasa bagi orang yang berpuasa..sesungguhnya..amat besar balasan yang akan anda terima nanti..Percayalah..

5 comments:

Raqeeb's Collection said...

hai abang botak...
mak ajak datang umah berbuke...

sname said...

asik ajak abg botak jer..
kawan2 abg botak bila lak..

hijau bumi Tuhan... said...

btul tu boy...skrg ni kna mmberi plak...beri la aku duit raye,haha...


salam perjalanan...

MuScLEgAiN said...

bro lu ckp laaa benda betulll....
Lu ngaku laaa,.....
HAa itulah ayat terakhir yang aku dgr kat kenyir....
malu beb..........
aperpun aku sajer jer ulang...
bleh ingat ker.....
dtg2 laaa melawat kat blog...
dtg jumper ish... sibuk bunyi 2....

aboy said...

hehehe...okok omar..nanti aku pi lawat..

lan:ermm...sama2 la kita memberi n menerima k..

Wani:Ermm..sedap lauk mak masak semalam...